عباس احمدزاده، مسئول گروه فرهنگی شهید مدافع حرم، محمداتابه  با اشاره به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، گفت: باید لوازم التحریری در اختیار دانش‌اموزان قرار گیرد که نشان دهنده فرهنگ غنی کشورمان باشد.

وی با تاکیر بر حمایت و استفاده از لوازم التحریر ایرانی،  تصریح کرد: هدف از تولید و فروش نوشت افزارهای ایرانی-اسلامی آشنایی و شناساندن شخصیت‌های علمی و دینی و تاریخی ایران است.

مسئول گروه فرهنگی شهید مدافع حرم، محمد اتابه با بیان اینکه این گروه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از تولید ملی اقدام به چاپ دفترهای مشق ۸۰ برگ با طرح شهید اتابه کرده است، خاطرنشان کرد: این دفتر با هدف ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و آشنایی جوانان و نوجوانان دانش آموز با شهید مدافع حرم محمد اتابه، در بین عموم مردم توزیع می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه تا کنون یک هزار جلد دفتر مشق چاپ و در اختیار نوشت‌افزارها و مراکز فرهنگی قرار گرفته است، اظهار کرد: علاقه مندان برای تهیه این دفتر می‌توانند به فروشگاه‌ غدیر خم در میدان اصلی شهر، فروشگاه نوتینو در خیابان نادر رهبر، کانون تبلیغاتی رسانه منجی در کوی آزادگان، نوشت افزار شهریار در خیابان امام خمینی(ره)گوراب زرمیخ و کمپین سه شنبه های مهدوی  ضیابر مراجعه کنند.

وی افزود: امیدوارم با تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی روند قابل توجهی در تولیدات داخلی نوشت افزارها شکل گرفته و دیگر نیازی به ورود نوشت افزارهای خارجی به داخل کشور نداشته باشیم.

 استفاده از نمادهای ملی و دینی توسط دستگاه‌های متولی در لوازم التحریرها مهم بوده و اینگونه اقدامات می‌تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، اصلاح الگوی مصرف و ارتقای هویت انقلابی و ملی و همچنین جلب توجه و رضایتمندی خانواده‌ها موثر واقع شود.

ارسال دیدگاه